Insynsskydd i köket

En nackdel med att nu bo på markplan är att vi har ganska god insyn in i vår lägenhet. Många går förbi på vägen utanför. Det allra tråkigaste som finns är ju lägenheter som har persiennerna nere dygnet runt, året om. Det ser så jäkla taffligt och dystert ut. Köket har även fönster mot öster, och det innebär att fram till våren så kommer solen att ligga på en del i köksfönstret. Då kan ett insynsskydd ge lite lindring mot det värsta.
 
Det finns en uppsjö av fönsterplast i olika färger och mönster, men det dröjde ganska länge innan jag hittade ett mönster som jag ville ha. Jag ville ha ett symmestrisk och enkelt mönster, inga blommönster och ingen enkel frostad. När jag till sist hittade det här randiga så slog jag till, och fick dessutom både lite extra samt 20% rabatt. Alltid kul när man fyndar. 
 
 
 
Så här blev det! Vad tycker ni?
 
/tessan
Allmänt, Grönska, Inredning | |
#1 - - sjostrands.blo.gg:

Blev riktigt stilrent o fint :)!

Svar: Tack så mycket ;)
Tessan

#2 - - Fairyland surprises:

De du hittade var snygga!

Svar: Tack!
Tessan

Upp