Bekanta sig

 
 
Jag måste säga att trots att jag jobbat i mer än tre terminer på min skola så vet jag pinsamt lite om hur det ser ut lite bortanför. Man parkerar ju på samma plats och går inte ofta så långt därifrån, av förklarliga skäl. Igår hade jag dock lite mer tid, eftersom vi hade bokat bord inne i Kinna för att äta och fira in sportlovet, som börjar i nästa vecka. 
 
Mina fredagar är rätt sena, och när jag väl jobbat klart så hade jag några timmar att spendera innan middagen. Att hålla på med geocaching är i ett sådant läge guld värt. Jag visste precis hur jag skulle få tiden att gå, men vad jag inte visste var vilka fina platser jag skulle upptäcka! Det blev sex stycken cacher inalles, och dessutom fick jag sett massa fint forsande vatten, stenformationer, små minigårdar i en slänt och fick lite sällsynt februari-solsken på näsan.
 
Det blev rätt bra. Även idag har jag fått (lite) mer av min "nya" (ja, nu har jag snart tjatat i ett år om det här) hobby när jag träffade två av Lerums mest välkända geocachare. Vi pratade geocaching i över en timme. Det blir ju bara roligare och roligare ju längre man håller på. Nu ska jag snart svira om och åka in till Göteborg för middag hos farsgubben.
 
/T
Allmänt, geocaching | |
#1 - - Helene:

Fina bilder! ^^

Svar: Tack!
Tessan

#2 - - Monica - Mamma, Bilmek o Husägare:

Vilken härlig miljö :D. Förstår verkligen att man vill ut i skogen om man möter på så fin natur.

Svar: Ja precis! Finns säkert gott om spännande platser uppe hos dig också :D
Tessan

Upp