En gammal byrå

Jag bjuder på en smygtitt på mitt nästa "gör om"-projekt, som just nu står intet ont anande på landet i väntan på en uppfräschning. Den här lilla byrån skall få sig en kärleksfull renovering. Jag är så nyfiken på vad ni som läser tycker och tänker. Hur skulle ni ha gjort med färger, stil och liknande, om det hade varit ni som renoverat den? Berätta gärna så att jag kan få mer inspiration.
 
Jag har en idé som jag hoppas skall bli precis så bra som den ser ut i huvudet just nu, men det är alltid roligt att läsa och höra vad andra tänker, och jag vet att flera av er som läser är duktiga och har fantastisk smak.
 
 
Jag håller er uppdaterade om hur det hela fortlöper. Det är så kul och givande att få sätta sin egen prägel på en äldre, daterad möbel med hjälp av färg och detaljer. Känslan att ha varit kreativ och att ha gjort något själv slår shoppingglädje med hästlängder.
 
/Tess
Allmänt, Inredning, Jag kan själv! | |
Upp