Julklapps-sneak peak

Vilken fin jul det blev tillslut. Nu mellanlandar jag hemma, jobbar lite (öppnar worddokumentet med uppsatsen och skiter i att skriva), och sedan är det dags för en tur ner till Sjælland och därefter ännu en upp till Frederikshavn. Nu måste jag visa några av mina fantastiska julklappar. Jag tror aldrig att jag fått så mycket fint på samma gång förut. Tack, allihopa!
 
Supersmarrig duschcreme och body lotion.
 
Tre fina, färglada och fantasifulla muminmuggar till!
 
Okej... den här är inte min. Men det är en vinkork, och den är jättefin. Och dessutom har jag fått löfte om att den skall få bo här hos mig.
 
Stora, fina vinglas från DF.
 
Snapsglas i kristall från lilla mor.
 
Visst är de fina ihop? Tänk vad bra det kan bli, även när det är oplanerat. Jag tycker att glasen kompletterar varandra fint, och att det är charmigt att de inte är exakt likadana. 
 
Spritskit från Titti! Den ska jag prova så fort jag hinner.
 
En riktig bubblare! Den här gör redan succé härhemma. Jag kan inte understryka hur skönt det är att slippa kånka på PET-flaskor uppför backarna från Ica.
 
 
Imorgon skall jag träffa den här donnan:
Henne har jag saknat!
 
/tess
Allmänt, Jul | |
Upp