Utvärdering: Fransförlängning

Nu när julmaten ätits upp, julklapparna öppnats och världen ännu en gång lyckats ducka undan från en väntad apokalyps (fnys) kan så sakteliga världen återgå till det normala. Hur julen varit, och nya projekt som planeras, får ni läsa om snart. Nu skall jag, till mångas glädje, ge er resultatet av min tvåmånaderskur med Revitalash.
 
Jag började fransprojektet i oktober, och trots medial uppståndelse och ögonrodnad har jag använt produkten. Bilderna ni ser redan är en smula redigerade, men inte som falsk marknadsföring utan för att min kamera är skräp och det blev så suddigt om jag inte fixade till kvalitéten en aning. På bilderna är jag osminkad, och har precis tvättat bort sminket. Därför ser det ut som att jag är väldigt röd i ögonen trots att ögonrodnaden jag pratade om försvann efter ungefär fyra veckors användning. Jag försökte få fram så rättvisande bilder som möjligt. Längst ner får ni också se en "före och efter"-bild. Skriv gärna om ni tycker att det är någon skillnad, och hur ni ser på användningen av dessa sminkprodukter.
 
Efter två månaders flitig användning använder jag fortfarande Revitalash, men bara två-tre gånger i veckan för att fransarna skall behålla sin längd och volym. Jag märker själv, när jag sminkar mig, att fransarna är längre. Bland annat får jag små "mascaraprickar" där fransarna nuddar huden under ögonbrynen innan mascaran fått torka. Detta upplevde jag aldrig innan.
 
 
 
 
Som ni ser så är ögat betydligt rödare på "efter"-bilden, men jag skulle gissa på att det beror på att jag just skrubbat bort sminket. Övriga tider är jag inte så röd i ögonen (längre...). 
 
/Tessays
Allmänt, Smink & Mode | |
#1 - - ItaPita:

Tycker mig se en förändring faktiskt. Ang röda ögon då tycker jag att du ser normal ut, så ser jag ut jämt.. Dumma linser tror jag.
Kram

Upp