Litteratur 2016, del 2

Dags att ge er en liten uppdatering kring böcker som jag läst och lyssnat på sedan sist! 
 
 
Någonting som jag gläder mig åt (åtminstone just nu, medan jag har "flow") är att jag börjar komma tillbaka till läsningen igen. Självfallet blir det fler ljudböcker. Det blir ju två timmar i bil varje dag och den tiden kan jag inte lägga på att läsa skönlitteratur på kvällarna, även om jag skulle vilja. Ändå har jag läst flera av böckerna ovan och har redan börjat på en ny.
 
Höjdpunkter:
- Alvtegens böcker ovan (Svek och Skuld)
- Flyga Drake
 
Mindre bra:
- Din heder
- Carl XVI Gustaf - den motvillige monarken
- Grey
 
Som alltid får man leva med att många böcker mest är okej, men trevliga att lyssna eller läsa. I år har jag satt som mål att hinna med 50 böcker, och jag har just nu läst 36. Det är alltså inte helt omöjligt. Mitt tidigare mål, 45 böcker på ett år, skrotade jag när jag insåg att jag hade typ tio böckers försprång... Lite utmaning ska det ju vara!
 
/Therese
Allmänt, Litteratur | |
Upp