I kläm och sommarhage

 
En geocache, gömd i en brant sluttning i en skog, med det inte lite fyndiga namnet Johnny Cache.
Det fanns till och med en bild.
 
Ibland undrar jag om inte mitt vänstra ringfinger är extra långt eller olydigt, för det hamnar ovanligt ofta i kläm. Så även idag under köksfläkten (fråga mig inte hur jag lyckas), och nu är fingret blodfyllt under nageln och gör ganska ont. Det kunde inte ha kommit olägligare, när jag nu ska jobba i stallet fram till torsdag. I stallet har man ju en tendens att behöva använda händerna till allt möjligt, och vänsterhänt är jag också... Näe, så jäkla trist. Och fult är det också.
På tal om stallet så var jag hos medryttarhästen idag under eftermiddagen. Vädret var perfekt för en tur upp till sjön där vi han plaskade lite i vattnet och smakade av sjögräset. Han har fått komma ut i sommarhagen och verkar tycka att grönbete är fantastiskt. Det hade jag nog också tyckt om jag var häst.
 
 
 
/T
Allmänt, Hästar | |
#1 - - Olivia:

sv. åh tack så mkt :D

Upp