En skruv lös



Nu är mina fötter helt galet ömma och trötta efter en aktiv helg. Jag har knappt suttit still någonting, trots att jag i förra veckan sa att jag skulle ta det lugnt i helgen. Jag resonerar som så att så länge jag känner att hjärnan och kroppen slappnar av så kan vila lika gärna vara aktiv vila som passiv. 

Det har därför blivit några mils promenader (med tillhörande geocaching förstås) samt en shoppingtur på Frölunda Torg idag. Jag hittade massor av fina kläder, bland annat tröjor och leggins.


Till sist blev det också en tur till Plantagen, där jag köpte de krukor som jag såg för några veckor sedan i deras nyhetsbrev. Den blå på bilden ovan är en av dem. 

Jag är förresten mycket glad över att min doftranka knoppar igen efter ett par år utan några knoppar eller blommor alls! Hoppas att den snart sprider väldoft härhemma. Det är trotsallt inte så stor yta att sprida doft på, så det är inte mer än man kan begära, tycker jag.

/T
| |
Upp