Äntligen helg!

Äntligen kom helgen, och även helt okej väder. Jag mötte upp Elin och sedan gick vi en långpromenad och plockade några geocacher på vägen. Vi såg korrar och rådjur. Sedan gick vi hem till respektive lägenhet, bytte om och möttes igen för att få i oss lite mat. 

Det blev Kinarestaurangen vid Olskroken. Alltså. Det var så gott! På menyn fanns det massor av mystiska rätter, och få av dem förklarades på menyn. Jag beställde och fick fiskfilé med purjolök, ingefära och ostronsås. Det kändes lite som att vara i China Town igen.



I en hemlig grotta fanns en av de eftertraktade burkarna. Jag visste inte ens att den grottan existerade, trots att jag passerat på elljusspåret i närheten många gånger. Sånt gillar jag!


Ikväll blir det middag för en och film. Kanske något om Andra Världskriget?

/Therese 
| |
Upp