The Christmas Shop

Kan ni förstå att jag hittade en helt nischad julpyntsbutik i London?! Som en sann julälskare var jag bara tvungen att gå in där och köpa mig en julgransprydnad till årets gran, som jag faktiskt i ärlighetens namn inte ens vet om jag ska införskaffa eftersom julen kommer att firas i Danmark i år... Men hur kan man stå emot en sådan butik, sådant glittrande krimskrams och stämningsfull musik och belysning? Jag drogs som en mal till butiken.
 
 
På grund av mina egna restriktioner kring jul (jag får inte lov att prata om jul, julpynta eller förkovra mig i allt kring julfirande förrän tidigast i mitten av november) så har det här inlägget fått vila sedan London ungefär. Men ser ni hur härligt och pråligt det ser ut? Älskar't! Och nu ni! Nu är det inget att jag dunkar upp det här inlägget till er. 
 
Snart är det jul...och på söndag är ska det första ljuset i staken tändas till en riktig söndagsfrukost med kaffe, ägg och nybakat bröd.
 
/tessays 
Allmänt, Jul | |
Upp