Retro-inspo: Cher!

Under kvällen har jag varit så vansinnigt rastlös. Jag zappade runt på tvn och upptäckte ingen mindre än Cher i spelfilmen Burlesque. Filmen var tröttsamt dålig (förutom sminkningarna) och tillslut satt jag mest bara och googlade, och snubblade över bilder på Cher som ung på 60- och 70-talet. Herrejävlar vad snygg hon var! Den unga Cher får vara min inspiration till midsommar. 
 
 
 
 
 
 
 
 
För övrigt så har jag idag fått så mycket sol att jag numera har "glasögonbränna" efter mina brillor. Det ser förskräckligt ut. Jag tjöt av skratt när jag såg mig själv i spegeln.
 
Nu ligger det även en ny header på bloggen. Vad tycks? Jag tyckte att den helt plötsligt såg suddig ut. Gör den det för er också? Simma lugnt i helgen!
 
/tessays
Allmänt, Smink & Mode | |
#1 - - Monica - Bilmek o mamma:

Man vill ju verkligen ha hennes hår!<3

Svar: Ja, eller hur! Så vansinnigt snyggt! Och kindbenen!
Tessan

#2 - - Monica - Bilmek o mamma:

Hon har ju så kaxigt men ändå snyggt utseende! Men ändå kan hon se vacker och söt ut. Och håller verkligen med dig om kindbenen!

Svar: Man glömmer lätt att de gamla Hollywoodhaggorna en gång var riktigt vackra. Se bara på Britt Ekland!
Tessan

#3 - - Monica - Bilmek o mamma:

Jo hon var vacker innan! Grymt mycket vackrare då. Nu ser hon så förstörd ut =/

Svar: Ja, värre än nödvändigt ;)
Tessan

Upp