Mer bilder från Kungsängshelgen

 
Generalma
 
Den inte så tjocka släkten. I vår familj tänker vi kvalitet, inte kvantitet, hehe. Nej men faktiskt så är vi inte särskilt många på min fars sida, men nu verkar vi sakta men säkert bli fler! ;)
 
Hästpuss. Hästabstinensen botades litegrann av ett besök på Upplands-Bro RF, där Kicki rider. På bilden favoriten Silas.
 
Lantisarna.
 
Bild från Liliés, min kusins tjejs, blogg. Hon är en väldigt duktig tjej som också bloggar, om bland annat inredning som hon har talang för. Ni kan titta in hos henne här.
 
Hemfärd med hnudarna i bagaget. Inte helt nöjda med att dela utrymmet, men nog glada ändå att det fanns AC. Det uppskattade åtminstone jag när jag i Karlsborg hämtade upp min systers Polo och körde den ner till Göteborg. Svettigt värre, för i den saknades air condition och jag hade solen stekande på mig hela vägen (kör du västerut så har du solen på förarsidan eller framför dig hela vägen, och då blir det varmt i en liten bakugn till bil). Jag ska provköra Polon för att se om jag kanske ska byta ner mig till en mer ekonomisk (mindre törstig) bil, eller också hjälpa till att få den såld här i byn.
 
/therese
 
Allmänt | |
#1 - - Helena:

Haha underbar bild på Generalen! :D

Svar: Haha tack! :)
Tessan

Upp