Den nya

Jag lovade ju faktiskt bilder på den nya tatueringen igår, och eftersom jag är en kvinna som står vid sitt ord så har jag tagit några foton på den, bara till er. Så varsågoda. Själv sitter jag och ångestsvettas framför datorn i syfte att producera den här veckans hemtenta. Jag har skrivit ungefär en sida, men nu är energin praktiskt taget i botten - trots de tre Snorkfrökenkopparna med kaffe.
 
Min nya tatuering sitter på mitt vänstra smalben och är min tredje. Jag gjorde den på samma ställe som jag gjorde min förra, som sitter bakom vänsterörat - Evergrey Tattoo i Mölndal. De är himla trevliga och duktiga killar, och jag rekommenderar dem varmt. Så nu börjar Smörjandets Tid igen. Det ger mig någonting att prokrastinera med när jag sitter med hemtentan. 
 
 
 
 
 
Ursprungsskissen som Karin gjorde.
 
/tessan
 
 
Allmänt | |
#1 - - Monica - Bilmekaniker & Mamma:

Fy farao va fin :O Gillar den verkligen! Så dig med. :D

Svar: Tack! Jag är nöjd (=
Tessan

Upp