Filmer från Bråvalla

Jag har varit lite kluven huruvida jag skall lägga upp filmerna från Bråvalla eller inte, men sedan jag hunnit fundera på saken en smula så tänkte jag att vad fasiken, några av dem kan jag ju dela med mig av. De visar att det faktiskt, trots min något surmulna recension, fanns ljusglimtar. Spelningarna var ju i regel kanonbra, så här får ni lite festivalkänsla i ett par små klipp. Nu när man är varm och torr och välbehållen så börjar Bråvalla 2014 låta allt bättre. Men den där "campingen" har jag besökt för sista gången, det är ett som är säkert.
 
 
Film från Hoffmaestros galna spelning, när hela publiken gick loss och sprang fram och tillbaka till ackompanjemang av oerhört svängig musik (=.
 
Filmklipp från campingområdet.
 
Smakprov från Armin van Buurens spelning. Stämningen var på topp, och jag kunde inte med att filma mer än en liten stund innan det var dags att röja loss fullständigt. Sjukt bra!
 
Slutligen ett klipp från början på Aviciis spelning. Mäktigt värre!
 
/tessays.blogg.se/
Allmänt | |
Upp