20130717

Igår tog jag tillfället i akt att luncha i det fina vädret med Karin innan hon skulle vidare till sitt arbete. Vi packade lite picknick, köpte kamben och lite annat gott, och satte oss i Slottsskogen. Det stekte på bra, må jag säga. Sedan Karin kilat iväg till jobbet låg jag kvar och stekte ett bra tag, innan jag vandrade ner till hamnen och hämtade upp Jonas som kom med färjan.
 
 
 
 
 
 
En Paddan-last med duckande turister puttrade förbi där jag satt och väntade på färjan.
 
 
KF verkar ha kommit tillrätta väl i nya lägenheten. Han sitter i och för sig och tittar ut längtansfullt, men han klagar inte och älskar att ligga utsträckt på parketten. I eftermiddag åker vi till landet. Då tar vi med Akilles också, så får han komma ut lite han också. Det ska bli härligt att sola, bada och ha det riktigt, riktigt bra!
Allmänt | |
Upp