Bildbomb från GHS 2012 - Show!

Efter hoppningen var det lagtävling - Dream Team vs. Team Ludger Beerbaum. Det var alltså tre toppryttare från Tyskland respektive Sverige som skulle tävla mot varandra i hoppning, dressyr och körning på FJORDHÄSTAR! Det var verkligen skitkul, så jag bombar lite bilder därifrån också.
Se och njut!


Team Ludger Beerbaum i grått (fr. v. Philipp Weishaupt, Ludger Beerbaum, Marco Kutscher samt lagledare Henrik von Eckermann) VS. Dream Team i svart (fr. v. Douglas Lindelöw, Malin Baryard-Jonsson, Rolf-Göran Bengtsson samt lagledare Sylve Söderstrand)



Malin Baryard-Jonsson - DRESSYR



Ludger Beerbaum - DRESSYR


Marco Kutscher - KÖRNING


Rolf-Göran Bengtsson - KÖRNING

Jag tog tyvärr inga kort på hopprundan, det var för spännande. Däremot filmade jag en snutt, jag ska se om jag inte kan lägga upp den. Men det här får ni så länge :)

Hejdå!

Hästar | |
Upp